niedziela, 20 października 2013

AAaaa - Panika ! Czyli dwustronne piękno na ostatnią chwilę

Bransoletka zrobiona na ostatnią chwilę specjalnie z myślą o wyzwaniu kreatywnego kufra :)

Reszta tekstu jutro - już na spokojnie ;)

Tak jak obiecałam, dzisiaj dopisuję dodatkowe informacje o wykonanej bransoletce :)
Całość została wykonana z:
- kulek hematytowych 6mm
- koralików fasetowanych 4mm
- TOHO Round 11o-1076 Inside-Color Grey - Magenta Lined

Długość bez zapięcia: +/- 14cm
Długość całkowita z zapięciem: +/- 18cm

Nie spodziewałam się aż tak ciekawego efektu końcowego. Bransoletka wygląda efektownie, zarówno z lewej, jak i prawej strony i muszę sama przyznać, że mam dzisiaj problem z ustaleniem, z której strony powinnam ją nosić  :) Urzekła mnie tak bardzo,  że nikomu jej nie oddam!

 Czasami warto zaryzykować i zrobić coś na wariata. Wewnętrzną potrzebę na zrobienie czegoś nowego bransoletkowego miałam już od dawna. Niestety urlop, oraz kilka innych projektów przygotowywanych w tym samym czasie ( o których na pewno w najbliższym czasie Was poinformuję) skutecznie uniemożliwiło mi znalezienie dodatkowej chwili na bransoletkę.

Wczoraj motywacji dodało mi aktualne wyzwanie Kreatywnego Kufra. Decyzję o rozpoczęciu pracy nad nową bransoletką podjęłam o godzinie 20.00 pracę zakończyłam około 23.30 :) no i zdążyłam! Zdjęcie zostało dodane do wyzwania o 23.58! :) Teraz pozostaje mi tylko trzymać kciuki za własną pracę (wiem, egoistycznie :P )







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również na: