poniedziałek, 2 marca 2015

Fioletowe prezenty i Bead-It-Forward 2015

Chyba każdy ma swój ulubiony kolor. U mnie niewątpliwe pierwsze skrzypce wiedzie fiolet :). Ale nie tylko ja mam do niego sentyment. Wytyczne, co do bransoletki, były jasne i proste: fiolet i czerń. Więc oto ona, bransoletka na piętnaście koralików 11/o zrobiona z Opaque Jet, Silver Lined Milky Amethyst, Gold Lined Rainbow Topaz oraz Higher Metallic Grape.


W prezencie od mamy otrzymałam bobbinową poduchę. Robiło się ją szybko i przyjemnie, głównie ze względu na materiał i grubość włóczki. Efekt końcowy oceńcie sami :).
 

W tym roku po raz pierwszy wzięłam udział w projekcie Bead-It-Forward. Wszystkie kwadraciki wezmą udział w licytacji z której zyski zostaną przekazane na badania nad rakiem piersi w USA. Wyplotłam dwa kwadraciki:
 

Do wykonania gekonka użyłam koraliki Toho 15/o w kolorach Opaque Lustered Lt Beige, Permanent Finish Galvanized Mauve oraz Higher Metallic Pandora. Flaming został zrobiony z wykorzystaniem Silver Lined Lt Amethyst, Gold Lustered Amethyst, Transparen Capri Blue, Transparent Light French Rose oraz Metallic Nebula.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne rzeczy tworzysz :) Mój faworyt to ta piękna bransoletka :) Rewelacja. Pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

      Usuń

Zajrzyj również na: