środa, 15 kwietnia 2015

ElectroDesign – czyli drugie życie Peżotowej żarówki


W nawiązaniu do aktualnego wyzwania na Pomorze Craftuje powstał naszyjnik z wykorzystaniem żarówki z mojego auta :) 
http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/04/wyzwanie-goscia-pc-nowe-zycie-starych.html

Peyotową opaskę wykonałam z koralików Toho 11/o z użyciem Permanent Finish - Galvanized Brick Red, Nickel oraz 15/o Silver Lined Milky Pomegranate.

Do żarówki została przylutowana krawatka, dzięki czemu mogłam ją umieścić na łańcuszku.
Zabawa w tworzenie czegoś nowego ze zużytych lub starych i nieużywanych już przedmiotów okazała się dość ciekawym doświadczeniem. Polecam każdemu! :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawy i fajny pomysł na naszyjnik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) z efektu końcowego jestem zadowolona, chociaż pomarańczowy kolor zupełnie do niczego mi nie pasuje ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać bardzo fajnie można rozwiązać kwestie oświetlenia i zrobić coś nowego. Ja za to bardzo chwalę sobie oświetlenie LED i właśnie takie najchętniej kupuję. Cieszę się, ze jak przeczytałam wpis https://wnetrzadlaciebie.com/sklep-z-oswietleniem-ledowym-jaki-wybrac to bez większego problemu udało mi się znaleźć fajny sklep właśnie z takim oświetleniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również na: