sobota, 21 grudnia 2013

Bombkujemy czyli - POLSKIE HANDMADE - WYZWANIE BOŻONARODZENIOWE

To chyba już ostatnia przedświąteczna 'robótka', którą wrzucam na bloga. W ciągu kolejnych dni dla odmiany czas zabrać się za ... pakowanie prezentów ;) Niepocieszające w tym wszystkim jest to, że jeszcze wszystkich nie zdobyłam... termin polowania ustawiony jest na jutro, więc trzymajcie kciuki za owocne poszukiwania ostatniego prezentu ;)

A tymczasem wróćmy do bombkowania ;) Powstała jako jedyny tegoroczny egzemplarz. Zajęła mi dużo czasu, głównie przez moje niezdecydowanie. Najpierw miałam problem z określeniem jaki kolor będzie mi najbardziej odpowiadał, potem nie wiedziałam, czy chcę bombkę 8cm czy 10cm ... na sam koniec przy jej wykonaniu zabrakło mi trzeciej ręki, więc walczyłam z nią aż dwa wieczory z rzędu. Efekt końcowy, mi osobiście, bardzo przypadł do gustu. Wyszło tak, jak sobie ją wymarzyłam i dlatego też bombka zajęła główne miejsce na mojej świątecznej girlandzie :))

Do stworzenia 'ubranka' dla bombki użyłam:
  • TOHO Round 11o Inside Color Rainbow - Lt Yellow Capri Lined
  • TOHO Round 11o Inside Color Rainbow Aqua - Opaque Purple Lined
  • Super Duo Magic Line Iris Blue 255-047
  • Dagger 16x5 Crystal Heliotrope







Bombkę zgłaszam do Wyzwania Bożonarodzeniowego :)

http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-bozonarodzeniowe.html

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również na: