niedziela, 6 kwietnia 2014

Ptaszki ćwierkajO, że prezent dla mamy majO :)

Tak, tak ... już we wtorek urodziny będzie miała wyjątkowa osoba - czyli moja mama :) Od dłuższego czasu trwały przygotowania do zakończenia jej prezentu. Bransoletki szydełkowo - koralikowe, nie są jeszcze dla mnie bezproblemowe. Po ogarnięciu się z podstawami (czyli szydełkiem) największym problemem są - zakończenia ;) Trochę czasu minęło, zanim w mojej ocenie znalazłam te najbardziej pasujące. Niestety wcześniej nie chciałam się z Wami dzielić 'półproduktem', więc cierpliwie czekałam :)


Właśnie ta bransoletka, została zakończona jako pierwsza, pomimo, iż wcale moją pierwszą nie była :)
 
Wzór został przygotowany samodzielnie i nie ukrywam, jak na pierwszą próbę kontaktu z dbbead stanowił on dla mnie lekkie wyzwanie - ale efekt końcowy był tego warty :) Wzór jest dostępny na stronce z wzorami :)

Całość została wypleciona z 12 koralików w rzędzie z Toho Round 11/o:
  •  Opaque Lustered Lt Beige11-123
  • Olympic Bronze 11-224
  • Permanent Finish Galvanized Starlight11-PF557
  • Matte Color Dark Copper 11-702


Chwilowo bransoletka owa spoczywa sobie jeszcze w pudełeczku i czeka na odpowiedni moment. Miejmy nadzieję, że nowa właścicielka będzie zadowolona z prezentu :))

P.s chciałabym dodać, że mój poprzedni post był oczywiście prima - aprilisowym żartem :)))



3 komentarze:

  1. Piękny wzorek i piękna bransoletka, do tego w świetnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba ;) kolejne już niedługo! :)))

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również na: