piątek, 20 marca 2015

W wielobarwnym świecie ważek

Wbrew pozorom inspiracją do zrobienia lariatu w ważkowych kolorach nie były ważki, a moja mama ;) Zdecydowany klient (czyt. mama), to szczęśliwy klient, a tym razem dość szybko został dokonany wybór kolorystyki. Główny wykonawca (czyt.ja) to wniebowzięta córka, która w tym roku nie miała problemu z wykonaniem prezentu urodzinowego :) Wytyczne były jasne i klarowne. Długość około 75-80cm, wykończenia w złocie, koraliki 11/o Dragonfly.

I tak też się stało. Lariat bez zawieszek ma długość 82cm.

Dla mnie był stanowczo za krótki, postanowiłam więc go urozmaicić :) Jako jego integralna część, powstała bransoletka, którą można nosić osobno, lub połączyć z lariatem, dzięki czemu jesteśmy w stanie znacznie go wydłużyć :) Długość lariatu z bransoletką to 103cm.
Ale dzięki takiemu rozwiązaniu zyskujemy nie tylko dodatkowe centymetry. Oba sznury można ze sobą łączyć i wiązać na różne sposoby według własnego uznania. Niżej przedstawiam jedną z najprostszych wersji :)
Z dodatków przygotowałam cieniowane rożki oraz peyotowa opaskę z dodatkiem Permanent Finish Toho Round Galvanized Starlight. W planach mam jeszcze jedną zawieszkę, ale wykonanie jej zostawiam to na później ;)
Nie pozostaje mi życzyć nic innego jak dużo szczęścia dla nowej właścicielki ;)
Lariat dałam jako pracę przykładową na Pomorze Craftuje - Lśnienie. Zachęcam serdecznie do przesyłania Waszych interpretacji :)
http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-zainspiruj-sie-11.html


P.s naszło mnie dzisiaj na coś ciężkiego, a zarazem lekkiego. Wybór padł na Slipknot - Vermilion, Pt. 2



3 komentarze:

  1. Absolutnie zachwycający komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę, że mama jest szczęśliwa, bo i jest z czego :-)
    Komplet w przepięknym kolorze! Wykończenia i dodatki w kolorze złota pasują tu idealnie :-) No i rożki w roli dyndadełek :-D Jednym słowem ... rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama jest zachwycona :))
    Dziękuję za miłe słowa uznania, ale co do kolorów, które tym razem nie mnie się należą, a wyjątkowo zdecydowanej klientce :)))
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również na: