wtorek, 24 czerwca 2014

Brążoletka znaleziona na bruku

Znalezione, podniesione i jest! Moja pierwsza patrząca, smocza brążoletka.

Do wykonania użyłam:
  •  Silver Lined Milky Lavender
  • Higher Metallic Grape
  • Permanent Finish Galvanized Sweet Blush
  • Higher Metallic Grape
  • Higher Metallic Pandora
  • Bicone szlifowane fioletowe 4mm
  • Rivoli Swarovski 14mm Amethyst F 
  • Rivoli Swarovski 14mm Crystal F
Trochę się nad nią namęczyłam, kombinowałam, ale już wiem, że jeśli zrobię kolejną to z drobnymi poprawkami. Z całości i efektu końcowego jestem zadowolona, chociaż muszę popracować nad kwestią mocowania kolejnych "OKów" do siebie ;)




Całość kojarzy mi się ze smoczym okiem. Na upartego mogę Wam wmawiać, że przecież fioletowe smoki na pewno istniały ! Argument niepodważalny!! :)))


Rivoli Swarovskiego oplatałam po raz pierwszy i zwieńczając ten sukces postanowiłam pracę zgłosić do konkursu korallo. Wszystkich zapraszam do obejrzenia galerii konkursowej, gdzie znaleźć można przepiękne prace! Sama mam kilka swoich faworytów ;)) Przy takiej ilości cud i cudeniek wcale nie zazdroszczę jury konieczności wyboru, która praca jest naj naj naj ;))

Galeria dostępna na FB -  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.663515710407413.1073741828.145961345496188&type=1

Całość się mieni, świeci i pięknie połyskuje!
I prosto zze smoczych bram - Ed Sheeran - I see fire


5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście - z bransoletki zerkają piękne fioletowe oczy. Jak na pierwszy raz to poradziłaś sobie jak profesjonalistka. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wykonanie i bardzo nowatorski pomysł! Naprawdę super! Czasami chciałabym mieć "oczy z tyłu głowy", jednak Twoje rozwiązanie wydaje się być jeszcze lepsze :))) Pozdrawiam i będę częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam serdecznie ;) na samą bransoletkę już mam kilka pomysłów udoskonalenia ;) zobaczymy - może wyjdzie z tego 'coś' jeszcze lepszego ;)

      Usuń

Zajrzyj również na: